2012. január 18., szerda

Grosgrain / Ripsz szalag - Piackutatás

Még épp hogy csak elmúlt a karácsonyi hajtás, de nekem már nap mint nap a tavasz jár az eszemben. No, nem csak azért, hogy többet süssön a nap és hogy jobb legyen a kedvem, hanem, hogy bővített árukészlettel tudjam fogadni a kedves vásárlóimat. Hogy mindenki új táskát, tárcát, neszeszert tudjon varrni vagy varratni magának tavaszra és/vagy nyárra. Vagy kettőt. Vagy hármat :)

Ma egy ügyes kezű, kreatív kis csapat segítségével rátaláltam egy beszállítóra és ott ezekre a grosgrain szalagokra. Félve hívom őket ripsz szalagnak, mert ezt hallva nekem a suli műhely jut eszembe, ahol szoknyák és nadrágok derekába varrtuk a szalagot. És hát az a szalag egy cseppet sem hasonlít erre. Na jó ez túlzás ... de nehezemre esik egy kategóriába tenni őket. Minek nevezzelek?!?

Szóval szedegetem össze a rendelésemet, de elveszek a több száz szín, szélesség és minta között. Jönnek a kérdések: Milyen széles (18 féle: 3 mm-től 10 cm-ig)? Pöttyös? Mintás? Ha mintás akkor vicces? Virágos? Állatkás?

Gondoltam megkérlek Benneteket, hogy mondjátok el, ti milyet választanátok. Örömmel venném ha hagynátok itt egy bejegyzést, hogy ki milyen széles szalagot választana, hogy simát vagy pöttyöset vagy mintásat vagy tűzöttet vagy ... stb. Én meg majd húzom a kategóriák mellé a strigulákat  és talán magabiztosabban adom le a rendelést.

Előre is megköszönöm ha szakmai berkekben megosztjátok ezt a kis piackutatásos bejegyzést :)










KÖSZÖNÖM! :)

~*~

2012.02.10 >> És következzen egy kis visszacsatolás. Elsőnek EZEKET a mintás grosgrain szalagokat sikerült beszereznem és EBBEN a bejegyzésben van róluk pár igazán szép fotó.

28 megjegyzés:

  1. 4-5 cm széles pöttyös, mintás, de nem vicces. Lehet indásas, virágosas...

    VálaszTörlés
  2. nekem a 3. képen lévők mind nagyon tetszenek! :)

    VálaszTörlés
  3. A 10 cm-es nagyon izgi, beindítja a fantáziám. :) Az első kép telitalálat, onnan szinte minden, de ha választani kell, akkor elsősorban csíkos, állatkás, pöttyös.

    VálaszTörlés
  4. A pöttyös az igazi!:) és még a körös mintás tetszik. Kb 2-3 cm szélesben.

    VálaszTörlés
  5. Tényleg nehéz döntés :D
    Nekem az elso képen a bal oldali oszlop apró pöttyöse, aztán a 4. képen mind, és onnantól lefele az összes tetszik.

    VálaszTörlés
  6. Pöttyösek mindenféle formában, de nekem inkább a keskenyebbek szimpatikusak. Azt még fel kellene találni, hogy mire tudnék ilyen szépséges széles szalagot használni...

    VálaszTörlés
  7. én örök és mérhetetlen szerelmese vagyok a barna alapon kicsi fehér pöttyösnek, a bármilyen színű tűpöttyösöknek....:)

    VálaszTörlés
  8. Nekem a csíkosak is nagyon tetszenek, meg az a keskenyebb, aminek olyan "dísztűzött" a két széle.

    VálaszTörlés
  9. A pöttyösök mindenképp, imádnivaló a szamócás, és lehet szerintem 3-6cm széles, mert az még nem volt, és nem is nagyon találni:)

    VálaszTörlés
  10. Pöttyös és varrott szélű mindenképp!:)
    Köszönjük!

    VálaszTörlés
  11. Tűzött szélű és pöttyös,én is ezt mondom!:)

    VálaszTörlés
  12. A pöttyösök minden szélességben a karikás meg az epres :-).

    VálaszTörlés
  13. Köszönöm & köszönöm & köszönöm :)

    VálaszTörlés
  14. ÉN REMÉNYTELEN ESET VAGYOK, MÁR KÉT DOLOG KÖZÖTT SEM TUDOK DÖNTENI, SZÍVEM SZERINT AZ ÖSSZES KELLENE..:))

    VálaszTörlés
  15. Nekem a mintásak az abszolút befutók. A szivecskés és főleg a sütis!!! :-)

    VálaszTörlés
  16. Csatlakozom Csipkerózsikához!! :)) Nem tudok választani!!

    VálaszTörlés
  17. Szia Szilvi! :) Írom ide is, hogy egy helyen legyen.:) Halvány lila alapon apró fehér pöttyös, ugyanez bordóban és barnában, illetve barna alapon rózsaszín pöttyös (apró is nagyobb is), krém színű alapon világosabb barna pöttyös, és zöld alapon fehér pöttyös (apró és nagyobb is) érdekelne engem is.:) Na meg ez: http://www.etsy.com/listing/90254520/brown-with-pinkwhite-dots-5-yards-78

    Illetve ha van akkor állatfigurás is.:) Katica, tigris, és ha hiúz is lenne azt nagyon imádnám! (Ilyeneket nem láttam, csak szeretnék.:)

    VálaszTörlés
  18. Pöttyös minden fazonban. Karikás minden színben. A mintásak közül a fehéren piros szív és a hintós. És persze a tűzött szélűek.

    VálaszTörlés
  19. Szia Szilvi! Gyönyörőek ezek a szalagok is! Nálam a fehér alapon piros szivecskés és a 9. képen a pöttyösök a dobogósak!:)

    VálaszTörlés
  20. Szia Szilvi! Széles rózsaszín pöttyöset (5cm körül) + sima rózsaszínt, plusz minden szépséget :) Gondolom sokat segítettem... :) Jó összeírást! :D plusz 1. kép, 1. oszlop 3., 2. oszlop legalsó. Köszi :)

    VálaszTörlés
  21. Sütiszörnyeset mindenképp!!!!!!

    VálaszTörlés
  22. Szia! Ami tetszik: epres, pasztell pöttyös, barna alapon pöttyök, Monster cookie-s, hintós - max. 5cm-es vastagságig.

    VálaszTörlés
  23. pöttyös, csíkos minden mennyiségben, színben és szélességben :D

    a viccesek jópofák, de én nem hiszem hogy vennék belőle.

    VálaszTörlés
  24. Pöttyös és tűzött szélű minden mennyiségben:DD

    VálaszTörlés
  25. Nekem is mind tetszik. Választani a 3. képről tudnék, meg a tökhintósat is elképzelném a kis hercegnőmnek.

    VálaszTörlés
  26. A pöttyös és a karikás minden mennyiségben :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...